چه زیباست
زندگی کردن با امید…
نه امید بخود؛
که غرور است !
نه امید به دیگران؛
که تباهی است !
بلکه امید به خدا؛
که خوشبختی و آرامش است
+ نوشته شده در جمعه ششم آبان ۱۴۰۱ ساعت 12:5 توسط مسئول هيئت |
انفاق...
ما را در سایت انفاق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 25 دی 1401 ساعت: 19:57