پاس و آبشار

خرید بک لینک

پاس و آبشار

گفتم : بازي بدون گل هم بي جازبه است .

گفت: زنگي بي گل . از آن بي جازبه تر است

گفتم u200du200d« گل » زندگي چيست ؟

گفت عمر ما يك ميدان مسابقه است . فرصت هايي

كه ما پيدا ميكنيم . هر كدام مثل يك« پاس» است

از بي عرضگي ما است اگر نتوانيم گل بزنيمِِ إ

گفتم: پس با اين حساب . ما كلي پاس خراب كرده ايم

ونتوانسته ايم گلي بزنيم . حيف از آن همه پاس هاي قشنگ و فرسصت هاي طلايي إ

گفت: درست است .هدر دادن عمر u200du200du200du200du200du200d، بدتر ازخراب كردن پاس است . به ما خيلي پاس مي دهند

ولي ما« آبشارزن » نيستيم وپاس ها را خراب ميكنيم .

هدر دادن هر نعمت ، خراب كردن يكپاس است

بگذشت زمان دست به كاري نزدي

بر گردن لحظه ها مهاري نزدي

صد توپ زدي تمام را كردي اوت

صپاس گرفته . آبشار نزدي

گفتم:رفتي تو واليبال......

گفت: بازي بازي است ديگر . چه فرقي ميكند ؟

آنجا گل مي زنند ، اين جا آبشار ، عمده خراب كردن پاس هاست كه داريم u200du200du200d.

گفتم : دنيا، واقعا بازيچه است .

گفت ولي زندگي . بازي نيست .....اگر هم بازي باشد يك بازي جدي است

انفاق...

ما را در سایت انفاق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 19:57

صفحه بندی