
پاس و آبشار
گفتم : بازي بدون گل هم بي جازبه است .
گفت: زنگي بي گل . از آن بي جازبه تر است
گفتم u200du200d« گل » زندگي چيست ؟
گفت عمر ما يك ميدان مسابقه است . فرصت هايي
كه ما پيدا ميكنيم . هر كدام مثل يك« پاس» است
از بي عرضگي ما است اگر نتوانيم گل بزنيمِِ إ
گفتم: پس با اين حساب . ما كلي پاس خراب كرده ايم
ونتوانسته ايم گلي بزنيم . حيف از آن همه پاس هاي قشنگ و فرسصت هاي طلايي إ
گفت: درست است .هدر دادن عمر u200du200du200du200du200du200d، بدتر ازخراب كردن پاس است . به ما خيلي پاس مي دهند
ولي ما« آبشارزن » نيستيم وپاس ها را خراب ميكنيم .
هدر دادن هر نعمت ، خراب كردن يكپاس است
بگذشت زمان دست به كاري نزدي
بر گردن لحظه ها مهاري نزدي
صد توپ زدي تمام را كردي اوت
صپاس گرفته . آبشار نزدي
گفتم:رفتي تو واليبال......
گفت: بازي بازي است ديگر . چه فرقي ميكند ؟
آنجا گل مي زنند ، اين جا آبشار ، عمده خراب كردن پاس هاست كه داريم u200du200du200d.
گفتم : دنيا، واقعا بازيچه است .
گفت ولي زندگي . بازي نيست .....اگر هم بازي باشد يك بازي جدي است
انفاق...ما را در سایت انفاق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91