ملاقات شیطان وعیسی

خرید بک لینک

ملاقات شیطان وعیسی

روزی حضرت عیسی(ع) شیطان را دید که پنج الاغ سیاه در پیش داشت که بارهایی بر آنها نهاده و در راهی می رفت.

حضرت پرسید: ای شیطان باراین الاغ ها چیست و به کجا می روی؟

آن ملعون گفت: ای روح الله بار آنها مال التجاره من است و برای فروش می برم.

حضرت فرمود: آیا همه کالاها از یک قماش هستند؟

شیطان گفت: خیر بار هر یک با دیگری تفاوت دارد.

حضرت عیسی(ع) به یکی از آنها اشاره کرد و پرسید: بار این الاغ چیست؟

شیطان گفت: ظلم و جور و تعدی است.

حضرت فرمود: خریدار آن کیست؟

شیطان گفت: پادشاهان ظالم و حاکمان جور.

حضرت فرمود: الاغ دوم چه باری داری؟

شیطان گفت: غرور و خود پسندی.

حضرت پرسید: خریدار آن کیست؟

شیطان گفت: کدخداهای آبادی ها و رؤسای دهات.

حضرت فرمود: بر الاغ سوم چه بارکرده ای؟

شیطان گفت: حسد.

حضرت فرمود: مشتری آن کیست؟

شیطان گفت: عالمان درباری و مزدوران آنان و نوکران عجانب.

حضرت پرسید: بارالاغ چهارم چیست؟

شیطان گفت: خیانت.

حضرت فرمود؟ مشتری آن کیست؟

شیطان گفت: تاجران و کارکنان آنان. کسانی که تجارآنان را امین خود قرار داده و برای خرید و فروش به شهر های دور و نزدیک می فرستند ولی آنان به جای امانت داری خیانت می کنند.

حضرت پرسید:درازگوش پنجمی بارش چیست؟

شیطان گفت: نیرنگ.

حضرت فرمود: خریدارش کیست؟

شیطان گفت: زنان.

انفاق...

ما را در سایت انفاق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 19:57

صفحه بندی